Opas digitaaliseen myyntiin & markkinointiin

Opas digitaaliseen markkinointiin ja myyntiin

Mietitkö elintarvikkeillesi tukkumyyntikanavaa tai luonnontuotepohjaisille lisämyyntikanavia?
Tämän oppaan tarkoituksena on lisätä ymmärrystä siihen viidakkoon, mitä alustoilla, uuden sukupolven verkkokaupoilla,  digitaalisilla markkinapaikoilla ja kaupankäyntialustoilla tarkoitetaan. 

Oppaan sisällysluettelo

Johdanto..........................................................................................................3
Alustatalous ja markkinapaikat.................................................7
Myynnin työkalut ja asiakastiedon keruu..........................12
Erottumista ja kasvua tukevat tavoitteet..........................19
Kohdemarkinan löytäminen verkossa....................................23
Digitaalinen asiakaskokemus........................................................30
Verkkokaupan perusedellytykset...............................................37
Myynti ja tuotetiedot............................................................................42
Tuotetiedot verkkokaupassa..........................................................47
Markkinointi ja viestintä....................................................................49
Myynnin ja markkinoinnin ABC...................................................82
Myynti ja markkinointi Forest Foodyssa.............................86
 
Opas on luettavissa ja ladattavissa tästä linkistä  ( 64MB ) .Sivun alaosan materiaaleista opas löytyy.
 

Jaa

Asiantuntijat

Hae asiantuntijaa

Kaikki asiantuntijat

  • Sähköinen kasvinsuojelututkinto nyt verkossa - också på svenska
    Hyväksytyn suorituksen jälkeen todistus heti sähköpostiisi | Efter prestationen intyg direkt till e-posten
  • Tilaa palvelu
    Hyödynnä osaamisemme johtajuuteen, tuotantoon ja yritystoiminnan kehittämiseen liittyvissä ratkaisuissa.

Palvelut